26.6.13

HEALTHY LIVING



Som så mange andre piger på min alder, så fokuserer man ekstremt meget på ens krop. Det samme gør jeg. Efter at læse Amalie Wessels indlæg omkring træning og mad, så tænkte jeg, at jeg ville give det en chance til, eftersom man ofte går i stå. Nu er jeg begyndt at træne og spise sundt hver dag uden undtagelser. Jeg synes også, at det er nemmere, at holde sig på stigen, når det er sommer, nok fordi der er så mange lækre, sund frugter. Et godt sted at starte er at skære ned på de tomme kalorier f.eks. pasta, kartofler og ris. Så har man taget skridtet. 

Det skal lige siges, at trods jeg lever sundt, så drømmer jeg stadig om at være kok og laver derfor stadig en masse kager og andet sødt. 

2 kommentarer:

  1. Jaaaa, hvor godt at se andre hoppe med på vognen ;) ser lækkert ud! Hvad er det for noget kød, og hvad har du gjort ved det? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det har du da været med til! Tak, det er vist nok noget svine kotelet af en art og så lavede jeg en barbecue marinade til :-)

      Slet