2.9.13

BACK IN BLACK


ShirtVila HatH&M PantsAcne JacketMonki ShoesAcne 

På nuværende tidspunkt er dette et perfekt outfit. Tjo, der mangler lidt Line&Jo smykker og evt. et Balenciaga armbånd og en A. Wang taske, men alt i alt, så er dette outfit lige mig. Et hul i knæet er nået frem til mig og har lyst til at lave det i alle mine bukser - nok ikke så optimalt, når det bliver vinter. Der sker noget spændende i morgen, som jeg er helt oppe at køre over. Jeg skal nemlig have lavet en piercing - kan i gætte hvilken? 

4 kommentarer:

  1. Vildt fede billeder!

    Josefinechristensen.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Jeg synes at outfittet allerede er vildt gennemført uden alle accessoriesne!

    m.h.t piercingen.... måske en næsepiercing :D? Det ville i hvert fald klæde dig!

    knus

    SvarSlet
  3. Tusind tak! Du har gættet helt rigtigt - efter tre års overtalelse, har jeg fået lov til den piercing og jeg glæder mig!

    SvarSlet