18.9.13

THE BEST WEATHER

Find hvor tingene forhandles her

Jeg må lette mit hjerte - jeg bryder mig ikke særlig meget om sol og varme. Jo, det er dejligt i de to måneder man har det, men det er det. Når vejret så skifter, så skal det være regn og gråt hele tiden. At kunne være indenfor, drikke en kop kafe og læse en god bog, det er lige mig. Jeg kan knap nok stege i solen i en halv time uden jeg er ved at dø. Det er ikke kun vejret som bliver bedre, men det er også hvordan man kan klæde sig. Lag på lag er bare mere lækkert end et par deminshorts og en croptop. I næste uge kommer en ny, lækker, varm ting hjem til mig. Kan i gætte hvad det er?

2 kommentarer:

  1. Er det en ny vinterjakke? er du stoppet med at blogge? ØV

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre ikke nej, men et lækkert nyt tørklæde :-)

      Slet