5.9.13

WISHLIST



Ovenover ses min nuværende ønskeliste, hvor Acne Track selvfølgelig stadig ligger samt nogle tilføjelser. En nederdel burde nok ikke være øverst på listen, da vi er gået hen til efteråret og det er ved at blive koldt. Det skal dog ikke stoppe mig. Georg Jensen Grape ringen har længe været på min ønskeliste og jeg håber på, at få den til min 18 års, når den tid kommer. Et godt tørklæde skal købes i år samt en lang, lækker cardigan. Det tynde bælte har jeg ledt længe efter og har stadig ikke fundet et til en fornuftig pris. 

Angående spørgerunde - er det noget som jeg skal lave igen eller er det blevet for kedeligt? 

4 kommentarer:

  1. Synes lige pludselig at der er meget lang tid til jul.. Suk!

    Jeg har et giveaway kørende, kig gerne forbi og deltag ;)
    http://hannahfaurschouandersen.blogspot.dk/2013/09/giveawaaaaay-jeg-er-sa-spndt-over-at.html#comment-form

    /Hannah

    SvarSlet
  2. Lækre ønsker! synes du skal lave spørgerunde igen. det var sjovt :)

    SvarSlet