29.11.12

261112

H&M jakke, H&M børneafdelings nederdel, H&M trøje, Reebok sko, random taske

I know - pisse dårlig kvalitet. Jeg tænkte at det er pisse træls, at i ikke får lov at se hvad jeg har på nogle gange om ugen, så nu begynder jeg at tage nogle på min iPhone. Jeg synes egentlig at kvaliteten er god nok. Det lyder nok doven, men jeg har mange bøger med og så kan kameraet bare ikke være der. Jeg er bare så vild med dette sæt. Det er enkelt og lige mig. 

Er det OK med iPhone outfit billeder og hvad synes i om dem?

4 kommentarer:

  1. Så længe outfittet er inspirerende synes jeg billedkvaliteten er underordnet. Jeg kan virkelig godt lide det her outfit :-)

    SvarSlet
  2. Jeg tænkte at det var smart nok her i den mørke tid, så det er pisse fedt, at du har det fint med det. Billedekvaliteten er også OK. Mange tak for the Christine! :-)

    SvarSlet
  3. Hej jeg er vild med din fede attitude, du er meget frisk og ved hvad du har gang i!


    Du har inspireret mig til at tabe mig lidt og få lidt muskler på kroppen, og har derfor startet end blog, så jeg kan motivere andre og selvfølgelig mig selv.

    Tænkte at du ville tjekke den ud:

    www.shallwerun-yesweshall.blogspot.com


    SvarSlet
  4. Nøj... Den besked dér... den gik i hjertet! At du bliver inspireret af mig, er lige det jeg vil med min blog. Du har lige reddet min dag. Jeg ville ønske der var flere som dig!

    Selvfølgelig vil jeg tjekke din blog ud! Held og lykke med vægttabet/muskler og bloggen :-)

    SvarSlet