16.11.12

BEAUTY


At være smuk er ofte et meget bredt emne, fordi alle er forskellige. Som blogger vil man gerne skille sig ud af mængden, men folk kan hurtigt være meget dømmende over hvad man klæder sig i, og synes er flot. Jeg har det feks. med at vise meget hud, da jeg ikke mener jeg er 'slutty' på nogen måde pga. min stil. Derimod hvis du har en stram, lysegrøn, glimmerkjole på, hvor man kan se røven. Der synes jeg, det bliver for meget. Kan i følge mig? At være sig selv har også en stor del i mit liv, fordi jeg bare er som jeg er og håber derefter at folk kan lide mig. Jeg er en smule skør, hvilket i kan se i denne video. Jeg vil ikke ses ned på, fordi jeg er mig selv og jeg acceptere også nemt folk, for hvem de i virkeligheden er. Jeg er ikke en særlig dømmende person, for det ved jeg godt, jeg ikke kan tillade mig, når jeg selv er meget anderledes. Dette er et meget svært og personligt emne, fordi folk tit synes jeg 'mindre perfekt' eller såkaldt akavet. Det vil jeg ikke sige jeg er - jeg er udadvendt, smilende og gør egentligt de ting, som gør mig glad. Dette er en opfordring til, at i skal gøre hvad i kan lide og vær jer selv. Lad vær med at holde igen, for til sidst vil i finde nogle mennesker, som virkelig holder af jer for dem i er. 

Hvad er jeres mening om hud og smukhed? Og er i jer selv?

2 kommentarer:

  1. Der er jeg helt enig. Alle er voldsomt forskellige og smukhed er et meget stort emne. Jeg har også lært at accepterer hvem jeg er og accepterer andre som de er. Alt det der meg hud, så er jeg meget gernet, men credit til dem som tør uden det bliver slutty, men bare smukt. Tak for dette indlæg søde stephanie :)

    SvarSlet
  2. Tak fordi du ville læse med. Er super glad for at du deler dig selv med os andre. Modtager det med kyshånd <3

    SvarSlet