19.11.12

ET VALG



Som jeg fortalte jer om i min vlog, så har jeg et behov for at få min 'gamle' figur og krop tilbage. Jeg er ikke den store sporty type, så har derfor svært ved at komme i fitness. Jeg har besluttet mig at prøve som en form for vegetar. Jeg spiser ikke kød, men spiser dog fisk for at få lidt af proteinerne. Det er kun midlertidligt, for at se om jeg kan tabe mig af det. Jeg bliver derfor ikke vegetar pga. holdninger, men pga. jeg vil tabe mig. 

Nogle af jer som er vegetarer? 

10 kommentarer:

  1. Synes det er pisse sejt gjort af dig men du skal passe på ikke at tabe dig for meget. Du er rigtig smuk :-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes det er ekstremt modigt af dig, at skrive det på bloggen. Er det et billede af dig? Du er smuk som du er, husk nu det!

    SvarSlet
  3. Anonym: Tusind tak. Ja, jeg vil heller ikke være et skellet. Tak!

    Rikke: Det er jeg glad for at du synes. Det er mig, ja. Det er taget for cirka 10 måneder siden. Mange tak <3

    SvarSlet
  4. Jeg kunne godt tænke mig at høre hvorfor du vælger "vegetar-vejen" med henblik på vægttab? :-)

    SvarSlet
  5. Ved ikke om du har hørt om det før, men hvis du skal tabe dig, så skal du faktisk hellere spise massere kød, men inge bindingsmidler som kartofler, ris, hvidt brød osv. da det er det, som gør at du tager på.

    Udover det, så kan du gå på en slags kur. Ikke at den er usund eller noget. Det er en suppe du skal spise, hvor der følger nogle regler til hvad du ellers også må spise. Jeg tabte mig 1,5 kg. på 3 dage, og jeg fulgte ikke "kuren" 100%, da jeg spiste hvidt brød til morgenmad. Bare et lille tip :-)

    xx Emma

    SvarSlet
  6. Christine: Min søster var vegetar og tabte sig rigtig meget, så derfor.

    Emma: jeg har hørt det, og jeg synes ikke rigtig det virkede... det der med kur er desværre ikke mig, men ellers tak. Det var rigtig sødt af dig at skrive det. Kram til jer alle!

    SvarSlet
  7. Søde Stephanie. Lad være med at gøre det her. Jeg blev rigtig tynd ja, men jeg var også meget deprimeret dengang og det er hovedgrunden til at jeg tabte mig. Og lagde du mærke til hvor træt jeg blev? Hvor syg jeg så ud?

    En vegetar-kur er ikke sund, jeg taler af erfaring. Jeg har aldrig følt mig så drænet for energi.

    SvarSlet
  8. Lad vær, det du skal ungå er kulhydrater. Spis hellere "kun" kød, og undgå, brød, pasta osv.(ikke at jeg selv gør det, hader kød, hihi) Man skal have næring, ellers bliver man træt og mister overskuddet :)

    SvarSlet
  9. Det er som sagt mit valg, og det er noget jeg prøver for min krop. Da jeg stadig spiser fisk, så får jeg også nogle proteiner og energi af dette. I skal alle tænke på det kun er en måned for at opleve. Det med kulhydrater har jeg prøvet, men det hjalp desværre ikke, så jeg prøver noget andet. Tak for alle jeres kommentarer. Jeg skal nok fortælle jer om det virker og hvordan mit humør, energi og mm. bliver. Kram

    SvarSlet