25.11.12

H&M AND ONLY



Egentlig ville jeg ikke bruge så mange penge i denne måned, men er kommet til at bruge en smule dvs. næsten hele min løn. Den øverste trøje er fra H&M's mandeafdeling og er pisse lækker. De mint farvede bukser er også fra H&M. Jeg købte den for kun 50 kroner. Da jeg kommer hjem, så finder jeg ud af at de er en smule gennemsigtige... Jeg har ikke fået dem i brug, men glæder mig bestemt til at prøve. Den sidste er en kjole fra Only og er virkelig lækker. Jeg brugte den til en fest her forleden og jeg følte mig simpelthen så fin. 

Hvad synes i om tingene? 

7 kommentarer:

  1. Er helt vild med blusen på det øverste billeder! Mandeafdelingen har rigtig meget fedt! :-)

    Forresten har jeg lige startet min blog op, og det ville betyde utrolig meget for mig, hvis du lige ville tage et kig på den. Og så er det jo op til dig om, du vil følge den, eller ej. Kunne bare godt tænke mig lidt feedback ! :-).
    Ihvertfald vildt fed blog du selv har dig her!

    Michelle Marek //
    mussiprut.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Den er pisse lækker og det er mandeafdelingen også.

    Jeg kigger normalt fordi alle de personers blogs, som skriver kommentarer, så det vil jeg da også gøre ved dig :-)
    kram

    SvarSlet
  3. Virkelig lækker sweat!
    http://idalarsen.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  4. Hvad størrelse er sweateren på det øverste billede? :-)
    BTW. super fed blog du har dig. Du har virkelig det skønneste smil, som bare lyser dit ansigt op!

    SvarSlet
  5. Ved du tilfældigvis, hvad kjolen fra only hedder? leder efter noget i den stil, nemlig :)

    SvarSlet
  6. De der bukser, er virkelig grimmme! Virkelig!

    SvarSlet
  7. Ida: den er pisse dejlige!

    Anonyme: Mange tak! Den er i størrelse S. Jeg kan desværre ikke huske hvad modellen hedder. Smag og behag :-)

    SvarSlet