4.11.12

MINT



Jamen, hold kæft hvor minder jeg bare om Marie Jedig. Jeg har sort tøj på, reebok og så går jeg også med en motherfucking kattehue. Ej, jeg går sgu normalt ikke i farve, men efter jeg har fået min mint/lys tyrkis farvet jakke, så er jeg blevet mere og mere inspireret af mint farven i sig selv. H&M sælger nogle rigtig fine mint farvet ting lige for tiden, men ellers er der også Monki. Jeg kalder mig selv en blackster (mainstream uhhh), ja, fordi jeg sjovt nok går i sort tøj. Så synes jeg i skal tjekke Laura Holms blog ud, da jeg er blevet valgt til favorit outfit i denne uge. 

Hvad synes i om mint farven i sig selv? 

4 kommentarer:

  1. Farven er alt for lækker! Og misunder inderligt din smukke jakke fra H&M! Forresten har du en rigtig fin blog :-)

    Kram

    SvarSlet
  2. Det synes jeg også! Kan stadig ikke fatte, at jeg har fået fat i den. Mange tusind tak. kram

    SvarSlet
  3. Farven er så smuk men hvor er tasken fra?:-)

    SvarSlet