18.11.12

TWILIGHT


 Ingen af billederne tilhører mig

Jeg ved godt, at det ikke er et typisk blogger-emne, men The Twilight har i sig selv været en stor del af mig. Da 'Twilight' første gang kom ud i 2008, kunne jeg ikke forstå at alle elskede den, fordi jeg ikke selv forstod konceptet bag den. En vikar tvang klassen til at se den, og jeg blev for første gang forelsket. Jeg blev en såkaldt 'twilightfreak', meldte mig til konkurrencer, lavede kager med twilight, så filmene 50 gange cirka, læste alle bøgerne 9-10 gange, tog til forpremierer og forgudede simpelthen Twilight. Da jeg i går var inde og se premiereren med The Twilight Sage Breaking Dawn Part 2, så var jeg helt knust, fordi det var den sidste film. Da Twilight har betydet så stor en del af mig, så synes jeg også i burde vide, at jeg virkelig elsker twilight og det vil jeg ikke lægge skjul på. Ja, så kan man sige at det er fuldstændigt latterligt at skrive om, og at det ville være det samme som at skrive om Justin Bieber - men Twilight filmene er slut, og det er også som at sætte låg på en del af mig og mit liv. Jeg håber i synes det er OK at komme ud med, da det jo har fyldt en del. 

Jeg vil opfordre alle til at se filmene og læse bøgerne - i vil ikke fortryde det! 

4 kommentarer:

  1. Fedt at du indrømmer det. Jeg tror ikke man tør gøre sådan noget. Jeg har selv set filemne men ikke læst bøgerne :(

    SvarSlet
  2. Haha! Mange tak. Jeg græd simpelthen da de sluttede :-)

    SvarSlet
  3. Jeg havde det lidt på samme måde som dig. Twilight er nok det tætteste jeg kommer på at have været en rigtig fan girl, da jeg i bund og grund synes det er en smule overdrevet at være totalt væk i en popstjerne, skuespiller el.lign.
    Men Twilight (og faktisk også Harry Potter, men hvem var ikke mega fan af den serie, og er stadig?) var ligesom noget helt specielt. Så jeg kan udemærket godt følge dig, og synes ikke at det er mærkeligt at skrive om :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare lækkert at høre! Jeg har først lige fået øjnene op for Harry Potter, men ser dem også konstant. Jeg sidder med en dårlig følelse, fordi jeg følte jeg var med i noget stort. Nu er det bare slut. Det er lidt sørgeligt. Godt jeg ikke er alene :-)

    SvarSlet