5.12.12

CASEAPP


 Sponsoreret indlæg men med mine egne holdninger 

Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg også bliver sponsoret af CASEAPP. Hele konceptet er jeg helt vild med, fordi ingen andre har det samme cover som mig. Man går simpelthen ind på deres hjemme side, designer et iPhone cover til en iPhone 4/4S eller en iPhone 5. Kvaliteten er pisse god og coveret sidder virkelig godt fast på telefonen. Jeg kan slet ikke sige noget dårlig om deres covers. Det eneste du skal gøre for at designe dit eget cover, er at gå ind på deres hjemmeside og så kan du bare gå i gang. Det er super nemt og coveret kommer inden for tre dage. 

4 kommentarer:

  1. Jeg har også selv købt det og det er virkelig godt! :)

    SvarSlet
  2. Hej Stephanie

    Suuuper fedt cover!!!!
    Jeg tænkte på hvordan du fik dem til at sponsorere dig?

    Knus Caroline
    www.andyetanotheronec.blogspot.com - kig gerne forbi <3

    SvarSlet
  3. Jeg skrev egentlig bare til dem :-)

    SvarSlet