11.12.12

CECILIE LASSEN



Hold kæft, jeg elsker Cecilie Lassen så fucking meget. Det lød nok en smule dramatisk, men er hun ikke bare fantastisk? Efter at have set denne fine video, så er jeg forelsket... i en pige! Ej, men hun er altså pisse sød. Hun inspirerer mig på alle punkter. Hun er sig selv, balletdanser og model. Hun har den smukkeste lejlighed og virker bare helt nede på jorden (se videoen). Efter at få øjnene op for hende, så har jeg sgu lyst til pandehår... Mest fordi hun også er mørkhåret med en smule krøller. Ja, jeg ved fucking godt, at folk vil sætte mig i 'wannabe'-bås med MarieSillewhoLærke og Olivia. Så er det der hvor jeg tænker, fuck det, bare jeg er mig selv hele vejen. 

Tror i det ville passe til mig?

2 kommentarer:

  1. Tror pandehår ville klæde dig. Og ja Cecilie Lassen er fucking inspirerende.

    SvarSlet