14.12.12

VLOG OMKRING JA MIG

5 kommentarer:

  1. Hedder du Anemone eller Stephanie?

    SvarSlet
  2. To ting der desværre ofte irritere mig ved dine videoer er, at du rør, pjusker og sætter dit hår RIGTIG meget!
    Derudover ligner det rigtig meget du kigger på dig selv, mens du filmer og sådan laver lidt poses i dit ansigt med mund og sådan.

    SvarSlet
  3. Ja, jeg hedder Stephanie.
    Ja, det er bare en vane og kan ikke rigtig gøre så meget ved det. Jeg kigger på mig selv for det gør man normalt ved photobooth :-)

    SvarSlet
  4. Fin video, men som ovenstående kommentar siger, så poser du alt for meget - det forstyrrer utrolig meget! du kan posere foran kameraet eller på et andet tidspunkt, men ikke når du laver vlogs. det er utrolig kikset.

    SvarSlet
  5. Jeg tror egentlig, jeg har fået vanen fra Sillewho. Jeg synes ikke det er kikset og finder det egentlig rigtig sødt. Hvis i ikke kan lide mine vlogs, så kan i jo lade vær med at se dem.

    SvarSlet