17.1.13

2013



Som så mange andre så har jeg lavet et løfte til mig selv, som lyder på at jeg skriver alle de positive og mærkværdige øjeblikke på en lille stykke papir. Når det så bliver nytår året efter, så læser jeg dem alle og ser tilbage på året, som gik. Ja, jeg ved at mange gør det, men synes idéen bag er pisse sød. Har i gjort det? 

Så ville jeg egentlig også bare takke for 2012. For mig har jeg bland andet oplevet to kærestebrud, været i London, lavet opvisning med Vesterlund Efterskole, gå til afgangseksamen, få 12 i engelsk, stoppe på efterskole, tage på sommerferie i Frankrig og Spanien, starte på gymnasiet, få nye bedstevenner, kysset med Emil Hobolt, været til gammel elevfest, fået en iPhone, fået et job, været i København og meget andet som jeg ser tilbage på. 

Bedre sent end aldrig, men tak for år 2012! 

HUSK MIN SPØRGERUNDE

6 kommentarer: