10.1.13

BEAUTIFUL CLOTHES

Untitled #21


Ja, jeg har lavet en polyvore igen. Denne gang viser jeg nogle festoutfits, som falder meget i min smag. Outfittet til venstre ligner det outfit, som jeg havde på til nytår. Kjolen købte jeg i H&M for ingen penge. Jeg kan egentlig bedst lide sættet i midten. Stram kjole og et par funky sko. Som i nok har lagt mærke til, så elsker jeg at tage en flot læbestift til mørkt tøj. I skal nok se en masse outfitbilleder, hvor jeg har mørkt tøj og pang farvet læbestift. Jeg skal også vise jer min lille samling af 'Mac' læbestift. 

Hvilket outfit er jeres yndlings? 

6 kommentarer:

  1. De er alle fine! Især det i midten.
    Fin blog du har dig!
    Du er velkommen til at tjekke min ud og følge mig på facebook.

    Kys

    www.nicota.dk

    SvarSlet
  2. Mange tak Nicoline! Jeg sætter pris på, at du kigger forbi. Jeg tjekker lige din blog ud og ser om det er noget for mig :-) Kram

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine outfits. Det i midten er nok min favorit, for jeg er vild med kjolen :-)

    - Knus fra Isabella
    www.isabellapernille.dk

    SvarSlet
  4. Også mit! Selvom de alle er super fine.
    Kram

    SvarSlet
  5. Virkelig fine outfits! Jeg ejer selv den første kjole fra H&M og den er simpelthen så dejlig :)

    SvarSlet
  6. Mange tak. Den ejer jeg også. Den er så smuk!

    SvarSlet