19.1.13

GIRLY GIRL



Min stil er meget blandet og så alligevel ikke. Jeg kan godt lide at mikse det feminine med det lidt mere drenget og rå look. Det er et meget typisk look, men synes selv at jeg sætter mit eget præg på det. Det er vigtigt for mig, at jeg føler mig tilpas i mit tøj og er derfor begyndt at træne. Dette er et indlæg til inspiration til at hoppe på cyklen og få den krop, som man altid har ville have. Det er ikke en mulighed for at støde jer, men en mulighed for at inspirerer jer til at sparke røv! Ses vi til Copenhagen Fashionweek? 

12 kommentarer:

  1. Nej:-( desværre, jeg ville ellers fucking gerne afsted!

    SvarSlet
  2. Synes det er fedt du tager ansvar for din krop!
    Jeg ville SÅ gerne til CFW, men grundet den lange distance (jeg bor i Nordjylland) er det ikke muligt! Det er dødens pølse!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det er jeg ked af at høre. Jeg glæder mig helt vildt!

      Slet
  3. Hvad skal du se?

    SvarSlet
  4. Hvem skal du til fashionweek med?

    SvarSlet
  5. Laura og jeg skal også der over, så ja måske ses vi? :-) Øhm, tænkte på hvad det åbneshow hed?

    SvarSlet
    Svar
    1. Fedt! Vi ses måske :-) Jeg kan ikke lige huske det, for Nanna står for det... haha

      Slet