28.1.13

GIVE AWAY

Untitled #25

Sponsoreret indlæg

Jeg synes, det var tid til endnu en Give Away, så jeg hopper i er friske på det! For at gøre det hele lidt sjovere og se om i rent faktisk kender mig en smule, så går konkurrencen ud på at skrive hvilke par sko (af de fire på billedet), jeg ville tage på til outfittet til venstre. 

Hvad skal jeg gøre for at deltage? 
Du skal følge mig på bloglovin'
Du skal like min facebookside
Du skal like Footways facebookside

OBS: HUSK AT SKRIV NAVN OG EMAIL, NÅR DU DELTAGER!

22 kommentarer:

  1. Done, fingers crossed!

    Laura Holm
    lauraholm-@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Julie Nørgaard Larsen ;-)
    ju-nl@hotmail.com
    Jeg tror, du tager de øverste sorte på. Dem til venstre. Det kunne i hvert fald se mega fedt ud :-D

    SvarSlet
  3. Maya Kirkegaard
    mayakirkegaard@yahoo.dk

    SvarSlet
  4. Par nummer i. De sorte snørresko :)
    Ditte Sørensen
    ditte.helbo@hotmail.dk

    SvarSlet
  5. Årh, hvor lækkert :D

    Jeg tror måske at du ville vælge sko nr. 4 :D?

    Yiyang Zheng
    yiyangzheng2008@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Tror du ville vælge den sorte sko nederst til højre (nr. 4)

    Mathilde Andersen
    mathilde.andersen96@hotmail.com :-)

    SvarSlet
  7. Emma Solberg :3333
    emmasolberg@hotmail.com

    tror på de nederste sorte!

    SvarSlet
  8. Nummer tre ville jeg skyde på!


    Emma Wandall
    Emmawandall@gmail.com
    http://www.epwblog.blogspot.dk/

    SvarSlet
  9. Jeg vil sige de sorte nederst til højre! :-D

    Ida Larsson
    Idasiig@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Anne Munk
    Anneblog@live.dk

    Jeg tror du vil vælge de lyse Nike sko :)

    SvarSlet
  11. Tror du ville vælge de nederste til højre.

    Opfylder alle kravene!

    Michella J.
    nxdeblack@yahoo.com

    SvarSlet
  12. Ville først sige sko nummer 1 (øverest til venstre)
    Men alligevel vælger jeg at tage sko nummer 3(nederest til venstre) for det ville virkelig se fedt ud at få lidt sporty ind over det ellers feminine outfit..
    Caroline Rasmussen
    carolinewr@hotmail.com

    SvarSlet
  13. For mig ville det naturlige valg være sko nr. 4(ankelstøvlen), men jeg kunne godt forestille mig, at du sagtens kunne finde på at hoppe i et par af sneakersne og lidt mere præcist de hvide ;)

    Laura Mogensen
    Flaura@live.dk

    SvarSlet
  14. Jeg deltager!
    Jeg tror du ville gå med "lilla" sneakers. For at tone outfittet lidt ned!

    Maria Guldhammer!
    mariaguldhammer@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Deltager!!
    Tror du ville vælge sneakersne med det lilla snørebånd, for at tone outfittet lidt ned!
    Mariaguldhammer@hotmail.com
    Maria Guldhammer

    SvarSlet
  16. Done! Tror du ville tage støvlerne i nederste højre hjørne på :-D

    Heidi Haahr
    ramones@live.dk

    SvarSlet
  17. Jeg syntes at sko nummer 2, ville passe perfekt til din stil :)

    Maria Dam Sørensen
    marialouisedamsoerensen@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Lækkert! Ville vælge de lyse nike, for at gøre det lidt mere sporty ;-)

    Pernille Friis
    p_m_friis@hotmail.com
    http://pernillefriis.blogg.se/

    SvarSlet
  19. Du ville vælge de lilla nike sko, for at tone outfit.
    Maria Guldhammer
    mariaguldhammer@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Line Thomsen :-)

    line.pst@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Stine Staal Axelsen :-)

    stine@staalaxelsen.dk

    SvarSlet
  22. Dardana Ganija

    danapigen@gmail.com

    Tror jeg vælger de hvide nike! <3
    fingers crossed! & Har gjordt alle tingene! <3

    SvarSlet