8.1.13

LOOKING BACK



Ja, alle laver et indlæg, hvor de kigger tilbage på året. Jeg kigger ikke bare tilbage på året, men tilbage til dengang bloggen startede. Jeg startede med at blogge med min gamle bedsteveninde, Anne. Dengang jeg startede, turde jeg slet ikke drømme om, at min skønne blog kunne forme hvem jeg er. Det er måske lidt overdrevet, men det passer, fordi de gange jeg ikke havde noget tilbage, så var i der og kom med søde kommentarer. Jeg er så glad for, at jeg er kommet så langt! Min stil har også været meget forvirrende og skiftende, men jeg gik egentlig bare i det jeg elskede. Nyd de halv gamle billeder, for jeg har ikke flere. Tak fordi i har fulgt mig i 3 år. Det har været en fornøjelse fra min side af. 

7 kommentarer:

  1. Du er en smuk pige Stephanie. Det har været fedt at følge dig på bloggen indtil videre, og glæder mig til at se hvad du byder på her i 2013 :)

    SvarSlet
  2. Mange tak, Ditte. Jeg er rigtig glad for, at jeg har en så loyal læser. Jeg håber, du bliver tilfreds med mit arbejde i 2013 :-)

    SvarSlet
  3. Wow, jeg elsker de 3 første billeder! Du er virkelig, VIRKELIG smuk!<3

    SvarSlet
  4. De to midterste billeder og det øverst til venstre er virkelig gode! Du ser så flot og sød ud på dem! :D


    Rikke
    www.stavefajl.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Mange tak, Rikke! Det er ellers lidt tid siden. Jeg føler mig som en helt anden person nu :-)

    SvarSlet
  6. Hej Stephanie!
    De øreringe du har på, på de øverste billeder.. Hvor er de fra? :)

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
  7. Strechen er fra en gammel hjemmeside og den anden er køb i to-par i Pieces :-)

    SvarSlet