15.1.13

NEW IN



1. Strik fra Gina Tricot som jeg købte for sølle 100 kr. til januarudsalget. Den er fluffy og pisse blød. 2. Herrestrik fra H&M herreafdeling. Den er i uld, så den klør en smule, men det gør ikke noget, når jeg har en langærmet på under. Jeg købte den på H&M's hjemmeside til omkring 100 kr. på udsalg. 3. Top fra Monki til 80 kr. Den er købt på januarudsalg, pisse lækker og skal afprøves til sommer med min nye toptrænet mave. 4. Strik fra H&M's hjemmeside. Den er købt for 70 kr. og er pisse blød. Alle pengene værd. 

Jeg tænkte at i stedet for bare at vise jer mine nye ting, så ville jeg lige bedømme dem en smule. Jeg kan desværre ikke finde links, da noget af det er udsolgt eller købt i Aarhus på strøget.

HUSK MIN SPØRGERUNDE

2 kommentarer:

  1. Rigtig fede ting!
    Glæder mig til sommer, så jeg kan se et outfit med sølvtoppen.

    SvarSlet