25.1.13

UREALISTISKE ØNSKER

Untitled #24
Hvis jeg kunne, så ville jeg drømme min hen til alle disse ting. Som jeg har beskrevet dette indlæg, at jeg har meget svært ved at bruge mange penge på én ting. Det er selvfølgelig noget, jeg gerne vil arbejde på, så jeg kan få langt flere kvalitets ting end kvantitet. Men alligevel så gør det ondt i mit lille hjerte, hvis jeg skulle betale mange penge for ét stykke tøj. Dog har jeg det fint med at ønske mig dyre ting, da det ikke er mig, som lægger penge til det. Jeg har desuden fundet sæt til fashionweek og de er lige i skabet, hvis jeg selv skal sige det!

4 kommentarer:

  1. Mega lækre ting det hele!

    SvarSlet
  2. Acne støvlerne er virkelig et must have!
    Emilie x

    www.denhvideogdensorte.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Jeg kan godt lide pistols, men jeg elsker Acne track!

    SvarSlet