29.3.13

PARIS - 240313



Endelig lidt ordentlige outfitbilleder - disse er fra Paris. Kvaliteten er ikke den bedste, men når man har en mor, som fatter minus, så bliver det lidt svært. Det var også en smule koldt, så glad for det, var hun ikke. Jeg var iført H&M T-shirt, H&M (børneafdelingen) bukser, Reebok sneakers, Cheap Monday Jakke, H&M solbriller og vintage bæltetaske. Det var perfekt komfortabelt til en to timers lang bustur rundt i Paris centrum. Håret er jeg blevet super glad for. Jeg synes, det er enkelt og fint. Hvad synes i?

6 kommentarer:

  1. Super fedt outfit! Og nogle rigtig fede billeder fra Paris centrum :) Er helt vild med dine solbriller sammen med den frisure.

    cecilie-simonsen.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Centrum var bare smuk og Paris i det hele taget :-)

      Slet
  2. Jeg har med ét, forelsket mig i din jakke!

    SvarSlet
  3. Det er vildt lækkert, og så synes jeg ikke det gør noget, at billederne er lidt uskarpe, det gør dem lidt federe! ;-)

    SvarSlet