13.3.13

VLOG - OUTFIT




10 kommentarer:

  1. Hvor har du fået din leo crop top?

    SvarSlet
    Svar
    1. Fra H&M sat ned til 50 i januar :-)

      Slet
    2. Ved du om man kan få den mere? :-)

      Slet
    3. Tør jeg desværre ikke sige, da den var sat ned i Januar :-)

      Slet
  2. Hvor er dine discopants fra? :-P

    SvarSlet
  3. forstår ikke hvorfor du flere gange tager din bluse ned over skuldrene så man kan se lige lovligt meget og prøver at "lade" som om "ups, ikke med vilje"... virkelig kunstigt og falsk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Forstår ikke hvorfor en som dig læser min blog, når alle ved at jeg viser hud. Hvis bryster skrammer dig, så tror jeg ikke min blog er det rette sted :-)

      Og tro det eller ej, så falder min trøje meget ned og den er gennesigtig (årh nej)

      Slet