11.4.13

ANBEFALING - KRISTINA YOUNG



Som mange af jer nok ved, så er Kristina Young min søster. Hun er den mest inspirerende, søde, dejlige pige, når hun vil være det. Da hun er min søster, så har jeg et meget stramt syn på hende, fordi hun oftest pisser mig helt af med at være den rebel pige, som jeg aldrig kommer til at være. Hun er nok min største modsætning, når det gælder personlighed. Hun har hård hud og viser sjældent særlig mange følelser. Hun er den seje, rå tøs, som alle drømmer om at være, men aldrig bliver. Når det så er sagt, så har hun en blød side, som ses, hvis man er heldig, når hun er mest sårbar. Hun har nemlig været igennem en depression og har også mange bløde  punkter, som hun viser frem. Personligt synes jeg, at Kristina er en pisse sej pige, men når hun åbner sig op, så stråler hun. Man føler sig så specielt, når hun drager en ind i hendes liv. Find hendes blog lige her.

Undskyld den lange smøre, men hun er en af de mest betydningsfulde personer i mit liv, trods vi ikke ses så ofte. 

2 kommentarer: