15.4.13

JACKETS



Nike sko, COS trøje, COS jakke, Mac Lipstick 

I får lige et outfit med selvom jeg faktisk vil fortælle jer lidt om min trang til at købe jakker. Blandt andet når det er koldt, så ser folk ikke andet end ens jakke og derfor skal jakken være flot. Man skal også have noget at vælge i mellem, så det ikke altid bliver den samme kedelige jakke. Min trang til jakker kom i efteråret, hvor jeg forelskede mig i så mange jakker. Før i tiden har jeg haft én jakke til vinter og måske én til sommer. Nu har jeg fem jakker (godt nok ikke så slemt), men jeg er super glad for dem. Min mor forstår ikke, hvorfor jeg skal have så mange jakker, men jeg føler mig kedelig, hvis jeg altid har den samme på. Min mening er, at man skal have lige så meget overtøj, som man skal have undertøj (overdrivelse fremmer forståelse).

4 kommentarer:

  1. Jeg synes din COS jakke er helt fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, Rikke! Jeg er også super glad for dem :-)

      Slet
  2. Ej en fin jakke! Og fed blog du har dig!
    Hvis du har lyst, så kig forbi min blog: http://livjoeanna.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for begge! Tjekker den selvfølgelig lige :-)

      Slet