2.5.13

ABOUT NAME



Jeg kan se, at mange er overrasket over ændring af navn, da det er en rigtig stor beslutning. Da jeg ændrede navn til Anemone, var jeg ikke særlig gammel og tænkte mig derfor ikke særlig meget om. Min blog voksede dog med enorm hastighed, så ville derfor ikke ændre navn, da jeg blev lidt ældre. Jeg har gået med tanker i nogle måneder. Grunden til at jeg vil skifte navn nu, er at jeg ikke vil have min blog bliver større med et navn, som jeg egentlig ikke bryder mig om eller passer til mig eller min blog -derfor navnskiftet. Jeg håber, at i alle forstår det. Hvad synes i egentlig om det?

4 kommentarer:

  1. Jeg synes det gamle navn var utrolig fint, men jeg kan også rigtig godt lide det nye!

    SvarSlet
    Svar
    1. Vil du forresten ændre navnet på Bloglovin? Jeg bliver så forvirret når der stadig står "Anemone", haha!

      Slet
    2. Ja, men jeg skal lige finde ud af hvordan jeg gør......... :)))))))))

      Slet