6.5.13

THIS WEEK



Denne uge er rigtig hektisk for mig, da der er afleveringer, jeg skal igennem, arbejde alle skoledagene og derfor ligger blogning aller nederst på listen, desværre. Jeg smutter til København på fredag, for at besøge min søster. Jeg vil rigtig gerne ind i butikken &OtherStories, men jeg ved ikke helt, om den er det værd. Er den det? Der blev desværre ikke tager nogle gode sims billeder, hvor man virkelig kan se uniformen, men jeg viser senere ét billede, så i kan få en fornemmelse af, hvordan jeg så ud. 

2 kommentarer:

  1. &OtherStories har fåat lavet en pisse lækker butik, så personligt synes jeg helt klart det er det værd, at lægge et smut forbi!
    Forresten, jeg har længe(!!) savlet over de lækre disco pants fra Asos, men inden jeg bestiller dem, vil jeg bare lige høre, hvordan er de i størrelsen?
    anatomic-fashion.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! De er rigtigt fine og du bliver SÅ glad for dem. De er normal størrelse synes jeg :-)

      Slet