12.6.13

STREET STYLE



Oplevelser som dette er grunden bag, at jeg vil skille mig ud, en såkaldt mønsterbryder, selvom man efterhånden ikke kan gøre noget, som ikke er gjort før. Jeg mindes ikke længere, at være streetstylet til CFW, før min veninde sendte mig et link til det glemte minde. Jeg havde egentlig ikke det store på. Trøje, taske, jakke, hue fra H&M, nederdel fra Monki, Rubo Woo fra MAC og sko fra Jeffrey Campbell. I dette øjeblik må jeg kalde mig selv en stolt blogger. 

And hey, i'm back!

6 kommentarer:

  1. YAY! your back! :D
    Lækkert kluns :D

    SvarSlet
  2. Tror du har misforstået begrebet "mønsterbryder". :-)
    Men hey, du ser godt ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ved godt, at det betyder at man bryder ud af en bestemt social arv, men jeg synes også bare det kan betyde mange andre ting. Ja, jeg opfinder sgu ofte ting og sager. Men hey, tak!

      Slet
  3. Jeg døde lidt af misundelse da jeg så dine sko - aaaaarrrgggg hvor er de fede altså :b

    Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Jeg er også super glad for dem!

      Slet