27.11.12

BLOGANBEFALING


Den første blog som jeg gerne vil anbefale er Amalie Anchers blog. Bloggen falder i min stil, fordi jeg bliver inspireret af hendes outfitbilleder, men også fordi hun varierer mellem lidt af hvert, så det ikke bliver for kedeligt. Minuset er at hun ikke blogger så meget, hvilket er en smule træls. Men som jeg selv ved, så har bloggere også et liv. 
Så er der bloggen, Black And Blurry. Jeg er helt vildt med hendes blog, fordi hendes outfitbilleder er meget kreative. Hun kører meget i det sorte ligesom mig selv. Hendes blonde lidt korte hår er super fint og hun er bare generelt pisse sød.
Caroline Hulbæk fra bloggen, ANEWSITUATION er pisse smuk. Hun er en blanding af min stil og lidt mere feminin. Hun inspirerer mig med hendes smukke billeder og hendes kønne ansigt. Hun er bare fucking speciel. 
Til sidst er der Emma Silke. Emma er pisse lækker og har en rigtig inspirerende stil - mest fordi den ligner min, bare i den lidt dyrere ende. Hun er bare pisse nice og er værd at kigge på og læse om. 

Som i nok ligger mærke til, så elsker jeg at læse den samme stil indenfor blogs. Det kan godt være, at de ligner hinanden og jeg skriver lidt det samme, så er de meget forskellige - det er alle mennesker jo, trods de har samme stil. 

Hvilke blogs følger i? 

3 kommentarer:

  1. Læser nok mest vildekanier, andtheblack men også nanna nova :-)

    SvarSlet
  2. You made me so happy. I'm setting here with some France homework and I'm stuck. Thank you very much :-)

    SvarSlet