27.11.12

RANDOM



Højde? 158-159 cm. Alder? 16 år. Jomfru? Nej. Skostørrelse? 35-36. Drikker du? Som enhver anden ung, ja. Alder, du forveksles med? Ofte et par år ældre. Har du tatoveringer? Nej. Vil du have flere tatoveringer? Ja, jeg er allerede ved at finde ud af hvordan de skal se udHar du piercinger? 4 i ørene. Vil du have flere piercinger? Ja, jeg vil rigtig gerne have en ring i næsen. Bedste ven? Nanna, Emma og Sofie. Status? Single, haha. Største turn on? Selvtillid og charmerende. Største turn off? Genert og lille. Yndlingsfilm? Twilight, Harry Potter, Op. Hvad elsker du, når folk gør? Er glad og bare generelt holder af hinaden. En, du savner? Min farmor, som bor i Spanien. Mest traumatiske oplevelse? Min søsters depression. En tilfældig fact om din personlighed? Jeg er meget dobbeltmoralskHvad hader du mest ved dig selv? Personligt: mit behov for kærlighed og lidenskab. Udseende: mine ben. Hvad elsker du mest ved dig selv? Personligt: min skrøbelighed som viser jeg er menneske. Udseende: mit smil eller mit hår.  Hvad vil du være, når du bliver “stor”? Noget indenfor mode. Jeg har også tænkt advokat.  Hvad er dit forhold til dine søskende? Blandet. Hvad er dit forhold til dine forældre? Blandet. Din definition på den perfekte date? Hygge, levende lys og lækkert musik. Har du nogle kæledyr? Tre fisk - Thorkild, Sigurd og Silas. Beskrivelsen af den person, jeg mindst kan lide? Jeg kan ikke sige at jeg hader nogle, men er er mange menneske som jeg ikke bryder mig om. Hvad hadede du mest ved at gå i skole? Folks behov for at dømmeHvad stod der i din sidste sms? “Ja er i kantinen”. Hvad synes du er attraktivt ved en kvinde? Selvtillid, fyldige læber og lækker stil. Hvad synes du er attraktivt ved en mand? Selvtillid, skægstubbe og brunhåret. Hvor vil du gerne bo? København. En usikkerhed? En stor usikkerhed er min fortid og at jeg er for meget mig selv. Mest værdsatte karaktertræk? At jeg er mig selv. 

Jeg ved ikke hvem, der egentlig læser disse spørgsmål på alle de blogs de bliver lagt op, men tænkte at i ville have til personligt fra mig. 

2 kommentarer: