23.11.12

FANTASTIC

Untitled #15


Hvis jeg en dag bliver rig, så ejer jeg alle tingene her. Jeg har fundet nogle ting i den lidt dyrere prisende og hvis jeg skulle sige det, så synes jeg det er en perfekt liste af ting, som man bare vil eje. I kan nok se at der er nogle flytte-hjemmefra ting og det simpelthen fordi jeg er i gang med at finde ud af hvad jeg skal eje, når jeg engang bliver 18-19 år og må drage ud i den vide verden alene. Nike Air Max 1 har jeg fundet og ville købe dem, men de er ikke i min størrelse. Det samme med Acne Track. Jeg vil gerne have dem i 35, da jeg har hørt de er små i størrelsen, men de er ikke til at finde. Eva Trio glassene har jeg kigget på længe (arbejder i IMERCO) og dem ved jeg, at jeg skal have. De er fantastiske - det er alle tingene. 

Hvad står der på jeres ting over må-bare-eje?

3 kommentarer:

  1. Super fede ting! Hvor er lampen og stolen fra? :-)

    SvarSlet
  2. Sikke fine ting, både Kartell-lampen og Ghost-stolen er fede! Jeg er især hooked på julegaver i stil med Royalt porcelæn, køkkenudstyr, lidt sminke og Disney film i år :D

    - Anne

    SvarSlet
  3. Pernille: Stolen hedder noget alla Ghost chair eller noget og den ene lampe er fra HAY og den anden er fra Kartell. Du kan egentlig bare trykke på billedet, tror jeg.

    Anne: Jeg skal også i gang med køkkenudstyr :-)

    Kram til jer begge!

    SvarSlet