22.11.12

UPDATE PÅ VEGETAR



Et typisk forsøg på at se blogger-agtig ud. Hold da helt, hvor gik det bare galt. I får lige en lille update. Angående mit 'vegetar-valg', så er jeg glad for at alle kom med en masse råd. Det var super lækkert! Jeg står dog stadig ved mit valg og bliver ved i sikkert en måned. Jeg har allerede tabt 2 kg på fire dage (startede i mandag). For mig er det helt vildt. Det er rigtig svært at holde mig på vejen, mest fordi jeg er vant til at spise pastaboks med kylling og bacon og nu skal sige nej tak til kød. Jeg vil gerne finde på en masse kreative retter, men det er sgu en smule svært. Når alt er sagt, så er jeg glad for at jeg gør det og forsøger virkelig. 

Tak fordi i er de bedste læsere i blogland (ja - fucking typisk) 

4 kommentarer:

  1. så er det jo godt du har nogle FANTASTISKE veninder, til at holde dig i ørene, når du vil spise kød og hvad ved jeg :3

    SvarSlet
  2. Husk at spise tilsvarende protein - eventuelt bønner, kikkærter mv. så du stadig har noget at bygge dine muskler og energi på.. :-)

    Kh. Marie www.mariemacaron.blogspot.dk (Blog om mit liv, træning og kost)

    SvarSlet
  3. Super fedt at have en blog omkring træning og kost! Ja, jeg prøver virkelig at holde det ved lige :-)

    SvarSlet