23.1.13

KÆRLIGHED TIL BLØDE BH'ER



Fra venstre øverst: Forrest and Bob BH, H&M 
Fra venstre nederst: H&M, H&M 

Jeg elsker bløde, gerne blonde, bh'er. Det er simpelthen noget af det bedste, fordi de ikke bare støtter pisse godt og hjælper bryster til at arbejde selv, men fordi de er så pisse sexede og smukke. Jeg skal nok snart have vist min lille samling af bløde bh'er. Forrest and Bob BH'en er købt på trendsales, og det kan virkelig anbefales, at man leder der, for man kan gøre mange kup! De tre andre fra H&M var på udsalg til 20 kr. pr. stk. hvilket jo var satans lækkert (skynd jer derned). Den cremefarvet er rigtig smuk, men det var den ikke i starten. Den havde et guld metal stykke mit i, og det var bare slet ikke mig. Jeg tog den ud og syede den sammen. Nu er den nok blevet min yndlings for tiden.

8 kommentarer:

  1. Hvilke shows skal du egentlig med til under modeugen? Og rimelig flotte BH'ER (:

    SvarSlet
  2. Mange tak! Rikke Hubert, Asger Juel Larsen, GAIA og TEKO indtil videre :-)

    SvarSlet
  3. Har samme Forrest and Bob bh som dig - den er fantastisk, det er alle deres bh'er. Og så er de i øvrigt på halv pris i Magasin.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den bestemt! Fedt! Jeg bor bare ikke i en by med magasin....

      Slet
  4. Hvor de fine! Kunne også vildt godt tænke mig en fra forrest and bob!

    Kram Sofie
    www.lovelivinglifetoo.blogspot.com

    SvarSlet