7.2.13

FASHIONWEEK - RIKKE HUBERT



Hvor er jeg dog bare skuffet over mig selv.. Jeg har haft meget omkring siden fashionweek og jeg har med vilje forsømt bloggen. Men da jeg smutter på skiferie her i uge syv, så kommer der ikke noget på bloggen i en hel uge - desværre. Jeg har valgt, at gøre det på den måde, fordi jeg gerne vil have noget ro. Jeg vender dog stærkt tilbage efter ferien med spørgerunde, give away vinder, fashionshow, massere af outfitbilleder. Så i kan allerede forberede jer på en masse indlæg. 

Hvis i følger min instagram (stephaniiey), så havde i også set dette billede, som er fra Rikke Huberts show. Det var et mega fedt show, men belysningen var lort, så i får ikke nogle billeder fra showet. På billedet ses mit outfit. Det var sent på aftenen, så ordentlige outfit kan i ikke få nogle af. Showet indholdt meget velour og mørke farver. Alt tøjet havde en større sammenhæng og jeg kunne rigtig godt lide tingene, forbi man kunne se sig selv i det. Var der nogle af jer, som var inde og se showet? 

6 kommentarer:

  1. Jeg er virkelig helt vildt med din blog!

    http://alice-in-wondertown.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. glæder mig til at se mere! :)
    Knus!

    http://annaengstroem.com

    SvarSlet
  3. Glæder mig helt vildt til at se mere!

    Det var virkelig et fedt show. Og ja lorte lys....gjorde det svært at dokumentere, men det er også lidt sådan et show hvor "man skulle have været der" synes jeg! Stemningen og musikken gav mig gåsehud...det er lidt atypisk! Jeg er synes det var en kæmpe oplevelse og undrer mig lidt over at der ikke er flere der har talt om det siden.

    MEN GOD FERIE

    SvarSlet
    Svar
    1. Thanks! Det var virkelig et godt show. Vil næste vove mig ud og sige et af de bedste!

      God ferie til dig også! :-)

      Slet