8.2.13

GÆSTE BLOGGER


Imens søde Stephanie er på skiferie i det kolde, har jeg Sofie fået æren af at være såkaldt gæste blogger her på bloggen. Det er mig en kæmpe ære og jeg vil gøre mit bedste for at leve op til de høje standarder bloggen har. For at i har størst mulighed for at lære mig at kende laver jeg lige nogle hurtie facts. Jeg håber i vil læse med den næste uge!

Jeg er 16 år gammel 
Jeg går på Paderup Gymnasium 
I min fritid er jeg sammen med mine venner samt arbejder
Sammen med Stephanie deler jeg også passionen for mørkt og sort tøj 

4 kommentarer:

  1. Du gør det godt søde! Jeg glæder mig til at se dig igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh mange tak steph. Håber du hygger i Østrig!

      Slet
  2. Svar
    1. Haha, åh det vil jeg tage som et kompliment Victoria! Mange tusinde tak

      Slet