14.2.13

OLD OLD OLD



Jeg er glad for at i har taget så godt imod Sofie! Jeg kommer lige med et lille indlæg nu når jeg har været sådan en dårlig blogger. 

Jeg tænkte; mange ser bloggere fra deres bedste side konstant, så i skulle se nogle gamle, dårlige billeder af mig. I kan også se, at jeg stilmæssigt har ændret mig en del. Jeg synes selv, at det er blevet bedre, men det er en smagsag. På mit udseende så synes jeg ikke, at jeg har ændret mig udover jeg er modnet i ansigtet og har fået en del større bryster og fedt rundt omkring. Ja, jeg har ikke altid været så heldig at have OK god stil. Jeg håber i nyder de gamle billeder - dem skal der nok komme flere af! 

2 kommentarer:

  1. Du er virkelig køn!

    http://alice-in-wondertown.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hahahhha, hvor sødt, da jeg ligner en bøv på alle disse billeder!

    SvarSlet