10.2.13

100213

Hermed et par outfit billeder fra mig. Det er de første outfit billeder jeg nogensinde har taget, så jeg er hvad man kalder outfit virgin. Jeg har måtte udstyre min 9 årige lillebror Oliver med et kamera, men det gjorde ham ikke spor for han er en vaske ægte fotoentusiast. Jeg håber i kunne lide dem! Og at i forsat ser med her, på trods af at det ikke er skønne Stephanie der blogger for tiden. Er billederne fine nok? 

Støvler fra ukendt
Nederdel fra Gina Tricot 
Turtle neck fra genbrug 
Læderjakke fra Only 
Hue fra ukendt

5 kommentarer:

  1. Wow sikke et fint outfit! (:

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Det er jeg glad for! Mange tak

      Slet
  3. Hvor er det et fint outfit! Og du har virkelig noget flot hår. :)
    Vil du tage et kig forbi min blog? www.drejebogen.blogspot.com

    SvarSlet