31.3.13

PARIS - 260313



Et meget drenget outfit fra Paris. Kan i spotte noget nyt? Jeg er iført H&M bukser, bluse og solbriller, Jeffrey Campbell sko, Cheap Monday jakke og bæltetasken er vintage. Jeg havde kun én jakke med, trods mit jakkeforbrug, fordi det var så køligt som det var eller som jeg troede det blev. Bæltetasken brugte jeg hele tiden, da jeg ikke ville miste mine ting. Typisk mig at tænke sådan. Jeg er forresten helt vild med forholdet mellem de slidte bukser og de overdrevet sko. 

4 kommentarer:

  1. Skide godt! Er vild med dit outfit. Især de overdrevne sko. Åhh ja det er godt. Elsker det.
    Hold kæft hvor er det fedt. Det sørger ihvertfald for, at du ikke ligner en omvandrende dværg (nu ligner du nemlig mere en hobbit)

    SvarSlet
  2. Du er sådan en fin stil Stephanie!

    SvarSlet