1.4.13

BEAUTIFUL



Ja, jeg laver et indlæg om en vandflaske. Det gør jeg, fordi hvis man køber en genbrugsvandflaske, så er det meget bedre for miljøet. Jeg købte denne, fordi den er rigtig flot og kan rumme meget vand. Jeg hjælper miljøet, fordi jeg ikke skal købe engangsvandflasker. Før brugte jeg en engangsvandflaske hele tiden, men det er meget usundt, da den ikke skal bruges mere end et par gange. Flasken er fra EvaSolo og kan købes i alle isenkramsbutikker. Den koster 149 kr. Jeg vil slet ikke, sætte mig højere end andre, fordi jeg ikke køber engangs flasker, men jeg synes dog, at man skal tænke sig om.  

2 kommentarer:

  1. Jeg synes også det er en rigtig god idé at tænke på miljøet. Prisen er også helt overkommelig, så der er en ingen dårlig undskyldninger til ikke at købe en, haha!

    SvarSlet