1.4.13

WARDROBE INSPIRATION



I sidste uge skrev en sød læser til mig over facebook: hvordan får du inspiration til din garderobe? Og sagen er, at det er et fandens godt spørgsmål, fordi jeg vil gerne rykke mig stilmæssigt hele tiden til noget bedre, men kreativ, det er jeg ikke. Jeg bliver for det meste inspireret af mennesker på gaden eller mennesker omkring mig. Jeg ser hele tiden nye måder, at style forskellige items og bliver på den måde inspireret. Så kan man så spørge mig, hvorfor farver ikke inspirerer mig. Ja, de gør de faktisk også, men  jeg ser det sådan, at hvis der er for mange farver i spil omkring mig selv, så ligner jeg et cirkus og jeg bliver normalt hurtig træt af farverne. Jeg har derfor fundet mig frem til sort, grå og hvid. Hvid inspirerer mig alt for meget for tiden og prøver konstant, at finde hvide ting til garderoben. Det dårlige ved hvid er bare, at det hurtigt bliver beskidt. 

Jeg håber, i kunne holde det hele ud. Husk at følge mig på bloglovin' lige her for at være opdateret hele tiden. 

4 kommentarer:

  1. kender godt det med hvid og beskidt, tror ikke jeg kan have hvidt på uden at svine mig til , hahah :)
    kram
    www.fashionchok.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har det helt på samme måde, desværre! Kram

      Slet
  2. Har det på samme måde med at få inspiration fra mennesker omkring mig :)

    carlalillevang.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er befriende at gå i et forum og få inspiration :-)

      Slet