18.4.13

130413 - THE NET SHIRT



H&M trøje og nederdel, COS jakke og Nike sko

Min nettrøje fra H&M fremvises for første gang på bloggen. Jeg er specielt glad for min trøje og ledte simpelthen så lang tid i H&M, men kunne ikke finde den. Jeg fandt den dog i Paris og den er så smuk. Til sommer vil der komme en blondetop eller bh under og et par højtaljet short, men jeg vil gerne have den på nu, så jeg tog en klippet H&M trøje under. Jeg er glad for sættet, i sær med min nye velour nederdel fra Paris. Hvad synes i om det? Billederne er forresten taget af min smukke søster, Kristina!

8 kommentarer:

  1. Virkelig flot sammensat. Emilie x
    www.denhvideogdensorte.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Hvor er tasken fra?

    SvarSlet
  3. Hvad indstiller du dit kamera på, når du tager fx outfit billeder?

    SvarSlet
    Svar
    1. Min søster har taget billederne her, så det tør jeg ikke sige :-)

      Slet