30.4.13

260413 - CAP IT



JeansH&M ShoesJeffrey Campbell ShirtCOS JacketVintage CapH&M LipstickPink Plaid by MAC 

Jeg er glad for, at jeg tilbringer meget tid med min søster igen. Ikke kun fordi vi har det godt sammen, men fordi hun deler min passion for blogning. Det ender ud i, at vi stort set altid tager outfitbilleder af hinanden. Jeg flasher min nye jakke fra genbrugen, som i også ser nærmere og mine nye skinnyjeans fra H&M. Normalt synes jeg ikke om cap, men jeg synes jeg har formået, at style den rigtig fint. Den er lånt af min søster

7 kommentarer:

  1. Du er evig lækker :) Forguder dine sko.. Hvad har du måttet slippe for dem?

    planetenjulia.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Tak Julia! Min søster købte dem på nastygal for et år siden og slap vidst af med 2500.. Men jeg har købt dem af hende for 1000 kr. Desværre!

    SvarSlet
  3. Du ser hammer lækker ud i det outfit!
    Syntes virkelig cap'en passer godt til det :)

    SvarSlet
  4. Det er jo i Randers!!
    -Super fedt outfit! :-))
    www.dardanaganija.blogspot.com

    SvarSlet