16.6.13

SOMMER MUSTHAVES

Untitled #33

Find overstående items her

En sød læser kom med idéen til sommer musthaves. Sort kommer selvfølgelig til at præge min sommer samt enkelhed. Små item og meget hud kommer vil blive ren rutine hele sommeren. De perfekte sandaler (indlæg kommer snarrest) påføres hver dag, små short eller lille nederdel og en cropped top. Selvfølgelig skal man have kroppen til det. Til de lidt større ville jeg hoppe i en maxikjole eller generelt bare en kjole, fine tank tops og T-shirts. Nederdele kan man stadig tilsætte, dog måske en smule længere evt. midi længde. 

Jeg håber, det er okay, at jeg kommer med bud til læsere i alle størrelser, så alle kan være med. 

4 kommentarer:

  1. Er så mega forelsket i Acne-toppen med "music" print på, men den er lidt dyr synes jeg .. :-(
    I øvrigt er jeg totalt uenig med dig. Større personer kan sagtens have cropped tops på, hvis det er dét de har lyst til og føler sig tilpas i. De har da intet at skamme sig over, intet de ikke burde vise frem. Synes det er forkert, at sige, at nogle kan have dit på, andre dat.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også helt vild med den, men ja - Acne er jo lidt dyrt!
      Jeg siger heller ikke, at folk ikke kan have det på, hvis de føler sig tilpas i det. Det er bare oftest, at man ikke føler sig tilpas i sådanne tøj og derfor ville jeg vise lidt til enhver smag. Som jeg har oplevet det, så vil man bare helst ikke klæde sig i småt tøj, hvis man er lidt større end normalt. Fuld respekt for de som gør det og føler sig tilpas i det, men det er sjælendt, desværre :-)

      Slet
    2. En hensigtsmæssig formulering kunne f.eks. have været at sige, at hvis man ikke føler sig tryg ved at vise hud, så kan man (...).

      Slet